新着情報

CompTIAアカウントのアクセスに障害が発生しております

2022/10/26

10月27日追記:

下記、CompTIAアカウントの障害は、復旧しております。

また障害の原因についても解決がされております。ご迷惑をおかけいたしまして申し訳ございません。

Microsoft Impact Statement: Between 00:43 UTC and 06:00 UTC on 26 Oct 2022, customers using Azure Cosmos DB in East US may have experienced issues accessing services. New connections to databases in this region may have resulted in an error or timeout. Existing connections would have remained available to accept new requests, however, if those connections were terminated, re-establishing them may have failed.
Preliminary Root Cause: We identified that this issue was caused due to a code regression introduced in a recent deployment, which led to high resource utilization on one of Azure Cosmos DB's clusters in East US.


CompTIAアカウントのアクセスに障害が発生しております。
現在、調査、解決に向けての作業を行っております。
大変ご迷惑をおかけいたしますが、復旧まで今しばらくお待ちいただけますようお願い申し上げます。